Marin Erceg i Berislav Martić iz tvrtke Aspida predstavili su partnerski proizvod Hajduk Izzy. Hajdukova aplikacija koja će sigurno izazvati veliki interes, svih onih koji pripadaju Hajdukovoj obitelji. Zajednički projekt donijeti će najbrže moguće informaciji o HNK Hajduk. O samom projektu izvijestio nas je direktor marketinga Aljoša Bašić:
“Ulazimo u ICT svijet , pripremali smo se za ovaj projekt sa tvrtkom Aspida. Ova aplikacija će uskoro biti mobitelima svih navijača. Godinu i pol će Hajduk prvi imati tu aplikaciju u Hrvatskoj i svi će je moći dobiti besplatno, a drugi klubovi je neće moći dobiti.”
Miro Jeličić suvlasnik tvrtke Aspida nam je rekao o projektu:
“U projekt start up kompanije i sobzirom da dio vlasničke strukture dolazi iz Splita Hajduk se našao u logičnom slijedu emocija. U projektu je angažirano više kompanija kao ” Pet minuta d.o.o.” , “Racionalno internacionalno d.o.o. ” , Jadran kapital d,d,” “Limun studio”. Tipkovnica Hajduk Izzy je jedinstvena u svijetu jer je po prvi put ista iskorištena kao aplikacija. Monetizacija tipkovnice će se ostvariti u budućim dodatnim aplikacijama koje će biti na koristi svim navijačima i prijateljima Hajduka. Također očekujemo da će tvrtka Aspida vrlo brzo kotirati na burzi kao prvi hrvatski start up. Jedna od budućih aplikacija je kupnja ulaznica preko tipkovnice, uz svega tri klika. na taj način će se uči u moderan sistem kupnje od bilo kuda a što je najvažnije jako će se povećati sigurnost na stadionima jer će svaki navijač biti indentificiran putem mobitela.
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.