Na Poljudu je danas na press konferenciji predstavljena posebno dizajnirana limenka Karlovačkog piva koja je bijele umjesto crvene boje.

Predsjednik Hajduka Ivan Kos, istaknuo je zadovoljstvo suradnjom s jednim od najpoznatijih domaćih pivskih brendova.

– Prije svega moram zahvaliti kompaniji Heineken Hrvatska koja marljivo i predano radi na zajedničkom partnerstvu i uvijek nas i iznova ugodno iznenade, baš kao što su to uspjeli i u ovoj prigodi. Heineken Hrvatska je u povodu Hajdukovog 107. rođendana pripremio limitiranu seriju Karlovačko BILE limenke na koju smo izrazito ponosni. Siguran sam da će se svidjeti i našim navijačima, i to ne samo zbog svoje originalnosti i modernog dizajna, nego i snažne emocije koju nosi naš Klub, a koja je uspješno protkana vizualnim identitetom samog proizvoda, rekao je predsjednik Kos.

Predstavljanju Karlovačke Bile prisustvovali su i nogometaši Hajduka Karlo Letica, Hugo Almeida, Borja Lopez i kapetan Zoran Nižić.

Karlovačko je optimističan i odvažan brend, a te su odlike prepoznate u Hajduku, pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije Heineken Hrvatska.

Karlovačko pivo, najpoznatiji brend Heineken Hrvatske, ponosni je sponzor najvećeg hrvatskog kluba od 2016. godine.

– U povodu 107. rođendana Hajduka napravili smo nešto posebno: potpuno bijelu limenku Karlovačkog. Karlovačko BILA za nas je vrlo odvažan potez jer se Karlovačko odreklo svoje prepoznatljive crvene boje u čast Hajduka i njegovih navijača. Karlovačko potiče zajedništvo, a zajedništvo između Hajduka i navijača nešto je posebno. Ovime želimo čestitati Hajduku njegov rođendan te nazdraviti uspješnoj budućnosti legendarnog splitskog kluba.

Od danas ljubitelji Karlovačkog i navijači Hajduka svoje omiljeno pivo mogu piti iz posebno dizajnirane limenke koja je prepoznatljive bijele boje, a na njoj su i stihovi legendarne pjesme ”Bili su, bili” autora Mije Medaka. Karlovačka BILA dostupna je od danas, 12. veljače – za sada u svim Tommyjevim trgovinama diljem Hrvatske, a zatim i u ostalim trgovinama.